piątek, 2 sierpnia 2013

Beauty Face - kolagenowe płatki pod oczy z algami morskimi


Przetestowałam, sprawdziłam i...

Moja opinia:
Zaznaczam, iż była to moja pierwsza przygoda z bardziej inwazyjnymi produktami pod oczy niż kremik:)
Na wstępie napiszę czego mi zabrakło w tych płatkach (a w zasadzie na ich opakowaniu)
- otóż nie ma tam wzmianki jak należy te płatki stosować!Brakuje mi czytelnej i jasnej instrukcji obsługi:)(tak ile minut należy trzymać):)doczytałam w necie :)
Poza tym minusów nie zauważyłam, a same plusy:
- płatki doskonale się utrzymują, nie odklejają się, nie trzeba ich poprawiać
- mają bardzo miłą galaretkowatą konsystencję (chłodzą)
- bardzo dobrze nawilżają okolice oczu i widocznie napinają skórę
- efekt nawilżenia można jeszcze zaobserwować następnego dnia po przebudzeniu:)
- są bardzo delikatne, nie podrażniają
- bardzo ładnie wyglądają, mają mocno niebieski kolorek:)zachęcający mnie do ich
użycia
Podsumowując "cud, miód i orzeszki" dla delikatnej skóry pod oczami:) Na pewno do nich jeszcze powrócę:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz