czwartek, 4 czerwca 2015

Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka





Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Zinc Coceth Sulfate, Glycerin, Panthenol, Allantoin, Lactobionic Acid, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Cocamide DEA, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, )Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citric Acid (07.11.2014) 

Cena: 9zł / 200ml

Moja opinia:
Bardzo polubiłam się z tym żelem:)
+ bardzo ładnie pachnie (mi kojarzy się trochę z męskimi perfumami);
+jest bardzo wydajny
+praktyczne opakowanie(pompeczka)
+bardzo dobrze oczyszcza
+skóra po użyciu nie jest przesuszona, ani podrażniona
+nie pozostawia nie przyjemnej lepkiej warstwy
Podsumowując bardzo dobry produkt do pielęgnacji twarzy:) Polecam:)

9 komentarzy:

  1. Fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty Ziaji :)
    pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria nie przypadła mi do gustu, a miałam całą

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że się sprawdził :). Dla mnie raczej byłby za mocny, bo mam jednocześnie trądzikową, ale dość suchą skórę ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful
    Cara Mudah Dan Aman Memutihkan Wajah

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za info, to jest bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić elektrostymulator i jeszcze aparat do galwanizacji. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń