wtorek, 16 października 2012

"Mila" mi maska bananowa do włosów

Hej:)
dzisiaj przychodzę z recenzją kosmetyku, którym jestem zachwycona :)
Tak więc przedstawiam Maskę bananową do włosów firmy Mila:)
Opis producenta:
Nawilżająca maska o zapachu bananowym. Zalecana do włosów zniszczonych, suchych i z tendencją do splątywania się. Ma silne działanie odżywcze, przywraca odpowiedni poziom nawilżenia, pozostawia włosy lśniące oraz jedwabiście miękkie. Zawiera proteiny jedwabiu, proteiny zbożowe oraz wyciąg z migdałów.
Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dipalmtoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Perfum (Fragrance), Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Bnzyl Alcohol, C.I. 11680 (Pigment Yellow 1), Citric Acid, Propylene Glycol, Hydrolyzed Sweet Almond Protein, Hydrolyzed Wheat Gluten, Hydrolyzed Wheat Protein, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hydrolyzed Silk Protein.
Moja opinia:
Jest to jak wspomniałam na wstępie produkt do włosów w którym jestem zakochana bezgranicznie. Po pierwsze ślicznie pachnie bananami, naturalnie (nie chemicznie) więc samo stosowanie sprawia radość:)
Konsystencja - jest gęsta, budyniowa , nie spływa z włosów...do tego jest bardzo wydajna, bo pojemność, którą ja posiadam to 1000ml! czyli moim zdaniem baaaardzo duża.
Działanie - tak jak zapewnia producent po użyciu tej maski włosy stają się mięciutkie, łatwo się rozczesują i są co najważniejsze dobrze nawilżone! Nie zauważyłam, aby maseczka nadmiernie obciążała na włosy więc mi odpowiada:)
Na opakowaniu podany jest czas na który należy ją zostawić na włosach - 5minut (owszem ładnie odżywia nawet przez tą chwilę, ale ja stosuje ją 2 razy w tygodniu po pól godzinki pod czepkiem:)
Cena 20 złotych
Pojemność 1000ml
Dostępność: tylko sklepy fryzjerskie, albo allegro... (jest to produkt profesjonalny)

czy kupię ją ponownie: o tak:) i polecam:)

5 komentarzy:

  1. Dużo jej za taką cenę, myślę że przyzwoicie. Kiedyś chciałabym jakiś kosmetyk do włosów bananowy przetestować...

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jaaaaa.......... zjadłabym ją! całą! :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę, to faktycznie warto wypróbować :) Chyba nigdy nie miałam żadnego kosmetyku o zapachu bananowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas nadrobić zaległości w postaci tego cudeńka:)

      Usuń