poniedziałek, 8 października 2012

Rozświetlająca pryzma - Mariza- jestem na TAK:)

ROZŚWIETLAJĄCA PRYZMA DO MAKIJAŻU nr 10 Glamour Line firmy MARIZA
Opis producenta:
Pięć kolorów zamkniętych w jednym produkcie pozwala na idealne dopasowanie się kosmetyku do każdej karnacji. Pryzmę można stosować jako róż, puder rozświetlający lub cień do powiek.
Moja opinia:
Uwielbiam bronzery i róże do podkreślania kości policzkowych:) I powiem szczerze, że pryzma Marizy jest do tego celu świetna!
Bardzo ładnie można sobie dozować stopień intensywności podkreślenia kości policzkowych i konturowania twarzy. Od bardzo naturalnego, leciutkiego po mocny i wyrazisty - w zależności od tego, którą część paletki będziemy nakładać... mi obie wersje pasują:)
Kosmetyk dobrze się aplikuje i ładnie wygląda na twarzy, lekko ją rozświetlając (dyskretnie, bez "efektu brokatowego nachalnego pyłu").Nadaje się moim zdaniem nawet dla początkujący w temacie :) nikomu krzywdy nie zrobi...
Co do trwałości, jest bardzo przyzwoity utrzymuje się na buzi długo bez poprawek.
Dodatkowy plus za mocne i stabilne opakowanie i cenę, bo przekładając ją na jakość tego kosmetyku wypada bardzo taniutko.
Dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych (ja posiadam nr 10) brązową, jest jeszcze różowa (na którą również mam wielką ochotę)...
Pojemność: 10g
Cena:około 12 złotych
Dostępność: u konsultantek Marizy lub poprzez stronkę www.e-mariza.info

Kosmetyk otrzymałam do przetestowania od pani Bożeny, jeśli ktoś chciałby dołączyć do klubu firmy Mariza i kupować kosmetyki do 30 % taniej zapraszam do kontaktu z panią Bożeną:

marizakonsultantka@wp.pl



2 komentarze: