piątek, 12 października 2012

Szampon Vatika Naturals wersja cytrynowa...jestem na TAK

Szampon Vatika Naturals wersja cytrynowa(Refreshing Lemon Anti-Dandruff Shampoo).

Dla kogo:

Szampon cytrynowy przeznaczony do włosów ze skłonnością do przetłuszczania. Odświeża i likwiduje przyczynę łupieżu, dokładnie oczyszcza skórę głowy, pomaga ODBUDOWAĆ ZNISZCZONE WŁOSY. Nawilża i odżywia. Chroni przed powtórnym powstawaniem łupieżu.
Aktywne składniki:
CYTRYNA, JOGURT, MIĘTA
Skład: Water, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Carbomer, Dimethiconol (And) Tea-Dodecylbenzenesulphonate, Cocamide Mea, Herbal Extract (Trigonella Foenum Graecum, Lawsonia Inermis, Prunus Amygdalus Dulcis), Glycol Stearate, Perfume, Climbazole, Sodium Chloride, Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Formaldehyde, Citrus Medica Limonum Fruit Oil, Disodium Edta, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Triclosan, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Mentha Piperita Oil, Yogurt Extract, D&C Yellow No.11 (Ci 47000), Contains Formaldehyde
Cena: 13,00zł
Pojemność: 200ml
Dostępność: tylko przez internet:( szkoda mój pochodzi ze sklepu www.daburdirect.pl
Moja opinia:
Zapach - moim zdaniem pachnie jak cytrynowa kostka do toalet...czyli średnio przyjemnie, ale kto co lubi:)
Konsystencja - tu olbrzymi plus! jest bardzo gęsty, świetnie się pieni i do tego bardzo wydajny:)
Działanie - jest to bardzo przyzwoity szampon, pomimo zapachu, który mi średnio odpowiada, ale jestem go w stanie znieść...Niewielka ilość wystarcza na dokładne umycie długich włosów czy zmycie oleju:)a takową cechę bardzo cenie w tego typu kosmetykach:)Dodatkowo nie plącze włosów i nie wysusza...nie mam ostatnio problemów z łupieżem więc tej właściwości nie sprawdziłam, ale reszta jest jak najbardziej godna polecenia:)
Szampon otrzymałam do przetestowania od sklepu
www.daburdirect.pl, gdzie można go nabyć za 13 złotych czyli cena nie jest wygórowana...więc warto wypróbować... mnie osobiście kusi z tej serii jeszcze wersja
Szampon Tropikalny Kokos, może ktoś już miał okazję go wypróbować?


2 komentarze:

  1. To mi się podoba: "pachnie jak cytrynowa kostka do toalet" :D

    OdpowiedzUsuń