poniedziałek, 22 października 2012

Kokosowa Vatika - zostanie ze mną na długo...

Hej:)
Dzisiaj recenzja OLEJEKU KOKOSOWY DABUR VATIKA
Opis producenta:
Olejek bogaty w składniki odżywcze zawiera wyłącznie naturalne składniki, sprawia że po użyciu włosy stają się mocne, zdrowe, odzyskują blask, działa przeciwłupieżowo, a także nawilża i odżywia skórę głowy. Oprócz Henny, Amli i Cytryny zawiera wyciąg z sześciu innych wspomagających ziół.
Działa lepiej niż niejedna dobra odżywka.
Skład:
Coconut oil (Cocos nucifere oil), Neem (Azadirachta indica Leaf extract), Brahmi (Centella asiatica Plant extract), Fruit extracts of Amla
Bahera and Harar (extracts of emblica officinalis Terminalia belirica and Terminalia chebula),Kapur kachri (Hedychium spicatum rhizome extract), Henna (Lawsonia inermis leaf extrac), Milk (lac), Rosemary oil (Rosmarinus officinalis oil), Lemon oil (Citrus limonum oil), TBHQ (t-butyl hydroquinone), Fragrance
Moja opinia o produkcie:
Zapach - mleczno-kokosowy (ciężko go opisać), mi osobiście się podoba:)
Konsystencja - po włożeniu do ciepłej wody staje się płynna, bez ogrzania stała i ciężka w aplikacji...
Działanie - i tu najlepsza strona tego produktu:) Olej kokosowy Vatika z dodatkiem henny stał się moim faworytem:) Używałam go systematycznie 2 razy w tygodniu na całą długość włosów na noc, rano zmywałam delikatnym szamponem i nakładałam odżywkę, aby ułatwić rozczesywanie. Olej zmywałam bardzo dokładnie (3 razy)myślę, że bez użycia odżywki nie dałabym rady włosków uczesać...po wysuszeniu włosy są super nawilżone, mięciutkie - co bardzo mi się podoba zdrowo błyszczą!Czego można więcej wymagać od naturalnego kosmetyku do włosów... Bardzo przypadł mi do gustu! Stosuję go również w niewielkiej ilości jako serum na końcówki w tej roli również świetnie się sprawdza.
Cena : 11,50
Dostępność: sklep http://www.daburdirect.pl/ lub allegro
Pojemność: 150 ml

Moim zdaniem jest to kosmetyk, który warto posiadać w swoim "niezbędniku włosowym":)
Czy kupię go ponownie: O tak!tego jestem pewna:)
Olejek otrzymałam do przetestowania od sklepu
http://www.daburdirect.pl/




6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię oleje, szczególnie amlę. To jedyny sposób, aby ujarzmić moje loki.

    Na blogu napisałam wczoraj kompendium wiedzy na temat olejowania włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten olej i również zostanie ze mną na długo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie, ZApraszam na konkurs organizowany na moim blogu:

    http://www.kamson.pl/2012/10/prezent-od-kamsona-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłaś udział w moim konkursie, niestety nie wypełniłaś wszystkich wymaganych punktów. Proszę zrób to jak najszybciej, żeby Twoje zgłoszenie było ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na razie mam inny kokos ale Vatika też za mną chodzi :) jak wykończę Amlę

    OdpowiedzUsuń