czwartek, 5 grudnia 2013

Dr Beta łagodny tonik do skóry suchej z olejkiem różanym


Moja opinia:
Zapach: intensywnie różany
Konsystencja: płynna, bezbarwny
Opakowanie: buteleczka "z klipsem" i dozownikiem
Działanie: Jest to bardzo dobry tonik, który nadaje się oceniając na moim przykładzie także dla kapryśnej cery mieszanej. Doskonale tonizuje skórę i delikatnie nawilża. Szybko się wchłania i nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy. Bardzo dobrze przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji:)Po zastosowaniu zapach na twarzy utrzymuje się jeszcze przez dłuższy czas (dlatego dla osób nielubiących różanego zapachu odradzam!)
Tonik delikatnie łagodzi podrażnienia i nie wywołuje reakcji alergicznej.
Nie zauważyłam w tym produkcie żadnych minusów dlatego POLECAM:)
Cena i pojemność: 15 zł za 150 ml (czyli do najtańszych nie należy, ale da się przeżyć)
Dostępność: ciężki temat ja nabyłam go w sklepie zielarski w drogeriach nie widziałam go :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz