poniedziałek, 17 września 2012

Testowanie z Bingo cz.3 Mleczko kolagenowe:)

Dzisiaj recenzja ostatniego kosmetyku przekazanego mi do testowania przez firmę Bingo - Mleczko kolagenowe do kąpieli z nawilżającym kompleksem algowym.

Fotkę produktu musiałam pożyczyć ze strony producenta ponieważ na moim odkleiły się wszystkie etykietki...
Opis producenta:
Mleczko kolagenowe do kąpieli BingoSpa z nawilżającymi algami o uwodzicielskim zapachu, delikatnie myje i pielęgnuje. Obfita i puszysta piana miękko otula ciało, relaksuje i odpręża.
Mleczko BingoSpa działa regenerująco i wygładzająco, przywracając jej świeżość i właściwe nawilżenie.
Kąpiel w mleczku kolagenowym BingoSpa sprawia, że skóra staje się gładka i sprężysta, promieniejąca młodzieńczym blaskiem.

Sposób użycia:
Do wanny z wodą ok 40 stopni Celsiusza wlać 100ml płynu. Przebywać w kąpieli do 20min.
Moja opinia:
konsystencja- jogurtowa:)
zapach - przyjemny, moim zdaniem lekko mydlany
opakowanie - plastikowa buteleczka, zakręcana bardzo zwykłą, metalowa zakrętką, nie posiada żadnego dozownika
działanie:
Co mnie od razu zdziwiło to sposób użycia tego kosmetyku... bo cała buteleczka 5ooml wystarczy na zaledwie 5 razy (jeśli stosujemy się do zaleceń producenta 100ml płynu na jedną kąpiel).
Jednak postanowiłam wlać mniej produktu do wanny i przekonać się o działaniu...i powiem szczerze,że wystarczy niewielka ilość by uzyskać sporą ilość bardzo przyjemnie pachnącej piany...
Skóra po kąpieli jest rzeczywiście bardzo miękka i nie przesuszona:)Czyli zapewnienia producenta są zgodne z rzeczywistością:)
Bardzo mi przypadł do gustu ten kosmetyk:)
Jednym słowem Polecam:)
Niestety ma jedną malutką wadę... cenowo nie należy do najtańszych...ale w sumie warto go kupić nawet za 14 złotych/500 ml.
Niestety stacjonarnie w drogeriach nigdzie go nie widziałam...
więc pozostaje tylko zamówienie przez internet
http://www.bingosklep.com/mleczko-kolagenowe-kapieli-nawilzajacym-kompleksem-algowym-bingospa-p-191.html

1 komentarz:

  1. Brzmi relaksująco :) szkoda, że BingoSpa nie ma w drogeriach. Może z czasem staną się bardziej dostępne :)

    OdpowiedzUsuń