środa, 6 lutego 2013

Garnier, Intensywna Pielęgnacja Wrażliwej Skóry krem do rąk

Garnier, Intensywna Pielęgnacja Wrażliwej Skóry, Łagodząco - regenerujący krem do rąk

Jego hipoalergiczna i bezzapachowa formuła została specjalnie dostosowana do potrzeb skóry wrażliwej. Zawiera allantoinę, aby łagodzić podrażnienia oraz olejek z palmy, aby wygładzać i odżywiać skórę. Jego kremowa, nietłusta i nieklejąca konsystencja szybko się wchłania i umożliwia łatwą aplikację. Po 15 dniach stosowania wrażliwa skóra odzyskuje komfort i sprężystość. Jest intensywnie odżywiona, nawilżona i ukojona. Podrażnienia na skórze rąk zostają złagodzone.

Skład: Aqua/Water, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Glycerin, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Sucrose Stearate, Cetyl Alcohol, Dicaprylyl Ether, Cyclopentasiloxane, Methyl Glucose Sesquistearate, Acer Saccharinum Extract / Sugar Maple Extract, Allantoin, Ammonium Polyacryldimethyltauramide / Ammonium, Polacryloyldimethyl Taurate, Glycine Soja Oil/ Soybean Oil, Myristic Acid, Myristyl Alcohol, Myristyl Mirystate, Palmitic Acid, Stearic Acid, Stearyl Alcohol, T-Butyl Alcohol, Tocopherol, Xanthan Gum, Ethylparaben, Methylparaben, Phenoxyethanol
Moja opinia:

Opakowanie:
klasyczna miękka tubka z "klipsem"

Konsystencja: gęsta, nie "uciekająca" z dłoni podczas aplikacji, moim zdaniem maślana
Działanie: Po niemiłym doświadczeniu z kremami Garniera, co do tego kremu miałam mieszane uczucia ... miał nawilżać i regenerować. Co do nawilżania owszem było widoczne już od pierwszego użycia, niestety widocznej regeneracji nie zauważyłam nawet po zakończeniu 100ml tubki kremu:(
Co mi się w tym kremie bardzo nie spodobało to tłusta powłoka jaka zostaje na dłoniach po aplikacji. Krem sam w sobie wchłania się dobrze, ale ten tłusty filtr mnie denerwował!Nie odczuwałam uczucia lepkości, lecz mało komfortowe były dłonie na których znajdowała się błyszcząca powłoczka...
Kupując ten krem wiedziałam, że jest bezzapachowy, ale powiem szczerze - zrobiłam to pierwszy i ostatni raz - jednak wolę te słodko pachnące:)
Tak więc jeśli komuś nie przeszkadza pozostałość po kremie w postaci tłuszczyku:) to będzie zadowolony ja niestety nie jestem...

Cena: 6,99zł / 100ml

Dostępność: bardzo dobra widziałam do w Naturze i Rossmannie


1 komentarz:

  1. akurat tej wersji nie miałam tylko że czerwona i uwielbiam ją <3 najlepszy krem na zimę i przymrozki :)




    Zapraszam do mnie, obserwujemy?



    OdpowiedzUsuń