czwartek, 18 lipca 2013

Cienie do powiek Quiz Trio nr 23 - Fashion Trendy


Opakowanie: klasyczne, dla potrójnej paletki, plastikowe
Pigmentacja: jak widać na załączonych fotkach w przypadku tej paletki jest całkiem niezła, najbardziej napigmentowany jest najciemniejszy cień (ja bardzo lubię makijaż smoky eyes dlatego bardzo mi przypadł do gustu), jaśniejsze są słabiej napigmentowane, ale nałożone na bazę wyglądają przyzwoicie:)
Konsystencja: są to moim zdaniem cienie, które określam jako "suche" (nie żadne jedwabiste, ani bardzo miękkie)określiłabym je jako twarde zbite, ale dużym plusem jest to, że nie osypują się! nawet przy nałożeniu większej ilości, czy rozcieraniu nie pylą się na całej twarzy:)duży plusik za to:)
Trwałość: ja na cienie kosztujące 4 złote świetna -cały dzień utrzymują się na powiece bez użycia bazy, nie rolują się w kącikach,
Podsumowując: dobre cienie za śmieszne pieniądze:) lubię takie:)teraz poluję na taką paletkę z brązami

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą PPH BIM – producentem kosmetyków marki Quiz Pragnę zaznaczyć, że fakt otrzymania kosmetyku w żaden sposób nie wpłynął na obiektywność mojej recenzji.

2 komentarze:

  1. O widzę, że i u ciebie dzisiaj Quiz.
    bardzo ładne odcienie tych cieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się podoba kolor cieni :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń