środa, 10 lipca 2013

"Mój Ci on":) Original Source, Raspberry & Vanilla

Original Source, Raspberry & Vanilla Milk Shower Gel

Moim zdaniem jest to produkt, który każdy powinien chociaż raz w życiu powąchać:)Jest to zdecydowanie jeden z moich ulubionych wariantów zapachowych wśród żeli pod prysznic - mi kojarzy się z różowym lizakiem chupa chups:)
Mega słodki więc jeśli ktoś nie przepada za połączeniem wanilii to raczej ten zapach mu się nie spodoba:)
Co do działania?
Moim zdaniem dobrze oczyszcza i nie przesusza. Czyli podstawowe zadanie żelu pod prysznic spełnia w 100%. Nie podrażnia i co najbardziej mi się w nim podoba to - że jego zapach utrzymuje się na skórze:)Co prawda według producenta ma nawilżać, ale ja nie wymagam tego od żeli pod prysznic (od czego są balsamy) - nawilżenia ie zauważyłam.
Minusem tego produktu jest jego konsystencja - trochę za rzadka jak na żel i często sporo jej się marnuje, bo "ucieka z rąk"..., ale za ceną 8 złotych jestem w stanie wybaczyć:)
Podsumowując POLECAM:)
Cena: 10zł / 250ml

2 komentarze: