poniedziałek, 19 maja 2014

Olejek pomarańczowy KEJ :)


Opis producenta:
Olejek ten pozyskiwany jest poprzez wytłaczanie na zimno skórek pomarańczowych, przez co zachowuje charakterystyczny, intensywny zapach świeżych pomarańczy. Działając antydepresyjnie, przeciwskurczowo i uspakajająco, znajduje szerokie zastosowanie w aromaterapii.

Ma działanie przeciwzapalne, antyseptyczne, przeciwdepresyjne, rozkurczowe, pobudzające seksualnie, tonizujące, uspokajające, moczopędne, pobudzające układ immunologiczny, zwalczające trądzik i stany zapalne skóry. Dzięki swoim właściwościom wspomaga leczenie różnych schorzeń i dolegliwości.

Zapach olejku pobudza apetyt i stymuluje układ trawienny, natomiast aromatyzacja powietrza olejkiem łagodzi dolegliwości żołądkowo-jelitowe. Olejek pomarańczowy jest niezwykle skuteczny również przy problemach skórnych. Ze względu na działanie antyseptyczne i oczyszczające, znajduje zastosowanie w pielęgnacji cery zanieczyszczonej. Wzmacnia tkankę łączną, regeneruje i ujędrnia skórę.

Zastosowanie: kąpiele, masaże, aromatyzacja powietrza

Moja opinia:
Zapach:cudny, naturalnie pomarańczowy:)
Opakowanie: mała poręczna buteleczka z dozownikiem, bardzo wydajny kilka kropelek w kominku zapachowym daje już świetny efekt:)

Działanie:
Jestem z tego olejku bardzo zadowolona:) Świetnie sprawdził się u mnie jako:
- olejek do kominka zapachowego:) rewelacja:)
- świetnie poprawia humor:) taki energetyczny zastrzyk:)
- stosowałam do masażu- dodawany do bezzapachowego balsamu do ciała,:) tu również mi się sprawdził

i jedna mała uwaga: według producenta olejek ma poprawiać apetyt na szczęście u siebie tego nie zaobserwowałam:)>

Podsumowując każdemu polecam go wypróbować:) W mój gust trafia stu procentowo:) Polecam:)

1 komentarz:

  1. Dobrze, że jesteś zadowolona. U mnie też się fajnie spisał:)

    OdpowiedzUsuń