poniedziałek, 16 czerwca 2014

Stapiz Professional Szampon fryzjerski kwiatowo - keratynowy


Moja opinia:
Zapach:
kwiatowy, przyjemny jak dla mnie lekko konwaliowy:)
Konsystencja: bardzo gęsty i niezwykle wydajny
Opakowanie: klasyczna litrowa butelka niestety bez pompki! na zdjęciach jest wyposażona w moją prywatną:)
Działanie: Kupiłam ten szampon przez allegro za śmieszne pieniądze 8 złotych za litr więc nie wymagałam od niego cudów, ale bardzo miło się zaskoczyłam:)
Bardzo go polubiłam za:
- świetnie się pieni
- dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy
- nie przesusza
- włosy po jego użyciu nie są szorstkie
- jest bardzo wydajny i podoba mi się jego zapach
- dobrze zmywa produkty do stylizacji i oleje
Tani i dobry szampon polecam:)
Do kupienia w sklepach fryzjerskich i allegro:)

1 komentarz:

  1. uwielbiam konwaliowy zapach - perłowy błysk też świetnie wygląda :))u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))


    OdpowiedzUsuń