piątek, 25 maja 2012

Toniki Ziaja

Witam,

dziś przedstawiam dwa toniki firmy Ziaja (zielony już wykończony).

Tonik ogórkowy :

- koszt około 5 złotych (do nabycia praktycznie wszędzie)
- przeznaczenie - skóra normalna, tłusta, mieszana
- zadanie - odświeżanie i nawilżanie twarzy
-"super składniki" :ogórkowa receptura zawierająca wyciąg z miąższu ogórka i prowitamina B5
-  opakowanie -  plastikowe i górna zatyczna notorycznie mi się obrywa.
Moim zdaniem nie nawilża w ogóle (nie jest to jego rola) , ale za to ładnie tonizuje i przygotowuje buzie do innych czynności pielęgnacyjnych. Odświeżanie - z tym w sumie mogę się zgodzić, orzeźwia może trochę za sprawą tego zapachu świeżego ogóreczka:) Tani jak barszcz nie zapycha porów , nie uczula.
Wydajność bardzo duża. Jedyny minus dla niego to pozostawianie po aplikacji  na twarzy lekko lepkiej powłoczki.
Przyzwoity produkt jeśli ktoś lubi ogórkowy zapach...jeśli nie to absolutnie należy się go wystrzegać:)

Tonik antybakteryjny Ziaja Nuno technologia przeciw pryszczom -kupiłam go skuszona działaniem antybakteryjnym i brakiem alkoholu w składzie:)
- koszt około 6 złotych (mniej dostępny niż ogórkowy)
- przeznaczenie - skóra zanieczyszczona, skłonna do wyprysków
- zadanie - oczyszczanie, zamykanie rozszerzonych porów, intensywne nawilżanie , ograniczanie  sebum opakowanie -  kształt identyczny jak ogórkowy , nie przeźroczysty, inne kolorki:)

Ten tonik prześlicznie pachnie kwiatowo -słodko, ładnie tonizuje i nawilża.Odnośnie zastosowania przeciw pryszczom niestety nie wiem ja mam sporo ponad 20 lat i ten problem mnie już nie dotyczy. Po zastosowaniu twarz ładnie oczyszczona, nie pozostawia powłoki (tak robił to ogórek:). Moim zdanie dużo lepszy od zielonego i z tamtego rezygnuje i więcej nie planuje go kupić. Ten bardziej mi odpowiada. Wydzielanie sebum miało być ograniczone...tego nie zauważyłam, ale czego więcej mogę oczekiwać od takiego tanaczka. Mi to nie przeszkadza kupie go ponownie:)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz