wtorek, 25 grudnia 2012

Balsam kokosowy do dłoni BingoSpa

Balsam kokosowy do dłoni BingoSpa czyli kokosowa przyjemność :)
Opis producenta:
Balsam kokosowy BingoSpa do dłoni posiada przyjemną, lekką konsystencję i zniewalający kokosowy zapach. Dokładnie nawilża i głęboko odżywia skórę, wzmacnia jej warstwę lipidową. Sprawia, że skóra dłoni na długo zachowa gładkość i delikatność.
Balsam BingoSpa wchłania się szybko i równomiernie, wzmacnia osłonę lipidową skóry , ogranicza utratę wody własnej z naskórka. Chroni skórę dłoni przed negatywnym wpływem detergentów i innych czynników środowiskowych podrażniających i wysuszających skórę.
Skład: Aqua, Elaesis Guineesis, Petrolatum, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Monostearate SE, Ceteareth-18, Paraffinum, Cellulose Gum, Methyl Paraben, Ethyl Paraben, Propyl Paraben, DMDM-Hydantoin, Butylhydroxytoluen, Sodium Benzoate, Citric Acid, Parfum
Moja opinia:
Opakowanie - mało wygodne, charakterystyczne dla produktów bingo odkręcany plastikowy pojemniczek
Zapach - tu mnie uwiódł ten balsam... uwielbiam kosmetyki pachnące kokosem czy migdałami... tutaj mamy pomieszanie tych zapachów w jednym:)co bardzo mi się podoba:)dodatkowo długo utrzymuje się na skórze:)
Konsystencja - gęstego balsamu do ciała, doskonale się wchłania, jest bardzo wydajny
Działanie - zgodnie z obietnicami producenta nawilża i odżywia skórę dłoni. Skóra po zaststosowaniu balsamu staje się mięciutka i delikatna. Jest to moim zdaniem bardzo dobry kosmetyk do pielęgnacji dłoni o cudnym zapachu.
Czy kupię ponownie?
Tak:)
bardzo mi odpowiada jego działanie,zapach, konsystencja i cena:)
Pojemność: 100g
Cena: 8,88 (obecnie jest w promocji na stronie producenta)
Dostępność: stacjonarnie go nie widziałam nigdzie...niestety...


Kosmetyk otrzymałam do przetestowania od firmy Bingo

1 komentarz:

  1. Skuszę się na niego. Również uwielbiam taką kompozycję zapachową, a recenzja wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń