czwartek, 20 grudnia 2012

Sensique Max Volume Mascara

SENSIQUE MAX VOLUME Mascara

Opis producenta:
Pogrubiający tusz do rzęs z mikrosferami, keratyną i D-panthenolem
Kremowa formuła maksymalnie pogrubia i zagęszcza rzęsy. Nie kruszy się i nie rozmazuje. Odżywia, wzmacnia i chroni strukturę rzęs.
Moja opinia:
Kupiłam ten ten tusz w promocyjnej cenie 4,99 około miesiąc temu...tak po prostu dla przetestowania...
Dużym plusem jak dla mnie jest bardzo precyzyjna szeroka i klasyczna szczoteczka (najbardziej lubię właśnie takie).
Zgodnie z opinią producenta tusz po całym dniu nie kruszy się i nie rozmazuje.
Dodatkowo nie podrażnia oczu i nie powoduje łzawienia.
Czy odżywia i wzmacnia rzęsy?
Nie zauważyłam tego u siebie...
Efekt jaki otrzymujemy po nałożeniu jednej warstwy jest bardzo naturalny, ale przy aplikacji kilku kolejnych (ja lubię jak rzęsy są wyraźnie podkreślone)jest całkiem przyzwoity. Nie koloryzuje pisząc, że rzęsy są mega pogrubione, ale nie jest z tym pogrubianiem najgorzej...jak na tusz za niecałe 10 złotych w regularnej sprzedaży warto go nabyć:)Moim zdaniem jest jakościowo porównywalny do tuszy firmy Wibo:)
Czy kupię go ponownie?
Jeśli będzie na promocji to TAK

Cena 8,99 zł
Pojemność 10 ml
Dostępność Drogerie Natura

1 komentarz:

  1. miałam i jak dla mnie bubel. Z dwojga złego lepszy jest zielony tusz z wibo :)


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń