sobota, 22 grudnia 2012

Zakupy mało świąteczne plus wygrana:)

Hej:)
przy okazji zakupów na święta...na kosmetyczne również znalazłam czas:)
Moje zamówienie ze strony Paatal.pl:
Henna Wax za 5,55
pilniczek serduszko za całe 0,50
i w gratisie otrzymałam puder kolorek Tea Rose
oczywiście impulsem do zamówienia była darmowa dostawa paczkomatowa:)
Szklany mały pilniczek do torebki z Textil Marketu za 1,99
Wizyta w Drogerii Natura:)
- zestaw termoochronny Marion spray i serum oba po 5,99
z koszyka wyprzedażowego
tabletki to kąpieli różane i kuleczki po 1,49
i moja wygrana na blogu :) czasem i do mnie szczęście się uśmiecha:)
http://swiat-blanki.blogspot.com/

5 komentarzy:

  1. mega zakupy ;) właśnie też chciałam kupić szklany pilniczek... podobno o niebo lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie szklany pilniczek nie przypadł niestety do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę sobie w końcu kupić szklany pilnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te pilniczki :) Korzystałaś już może z termoochrony Marion? Chciałabym spróbować, ale boję się, że będzie sklejać włosy w strąki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miałam już te kosmetyki Marionu i u mnie sprawdzają się świetnie:) szczególnie serum:)

      Usuń