czwartek, 14 marca 2013

Garnier Skin Naturals krem B.B.


Garnier Skin Naturals, Miracle Skin Perfector Upiększający BB krem 5 w 1
opis producenta:
Krem BB (Beauty Balm Perfector) to kosmetyk wielofunkcyjny. Posiada właściwości nawilżające i korygująco-upiększające. Może być stosowany jako podkład, krem lub baza pod makijaż. BB stapia się z cerą, sprawiając że twarz jest naturalnie wygładzona, z wyrównanym kolorytem, bez efektu maski. Zawiera pochodną witaminy C i filtr UV.
Producent zapewnia nas o 5 cudownych właściwościach swojego kremu BB:
- Nawilża 24h
- Wyrównuje koloryt
- Koryguje niedoskonałości
- Rozświetla
- Chroni przed promieniami UVA/UVB - SPF 15
Dostępny w dwóch odcieniach. Przeznaczony do cery normalnej i suchej.
Skład: Aqua, Isononyl Isononanoate, Isohexadecane, Glycerin, Alcohol denat., Peg-20 Methylglucose Sesquistearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Methyl Glucose Sesquistearate, Cetyl Palmitate, Nylon-12, Cyclohexasiloxane, Propylene Glycol, Hydrogenated Polyisobutene, Stearyl Alcohol, Magnesium Aluminium Silicate, Phenoxyethanol, Parfum, Caprylyl Glycol, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Disodium Edta, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Caffeine, Ascorbyl Glucoside, Geraniol, Cellulose Acetate Butyrate, Poly Phosphorylcholine Glycol Acrylate, Citral, Ammonium

Moja opinia:
Zapach: bardo przyjemny, moim zdaniem cytrusowy
Konsystencja: kremu do twarzy, delikatna, szybko się wchłania
Opakowanie: klasyczna plastikowa, miękka tubka
Działanie:
Odniosę się do "5 cudownych właściwości" tego kremu (a właściwie jak one sprawdzają się u mnie):
- Nawilża 24h- rzeczywiście krem ładnie nawilża skórę twarzy (czyli +)
- Wyrównuje koloryt - efekt jest bardzo naturalny, ale jest:) więc +
- Koryguje niedoskonałości - o nie, nie, nie! absolutnie niczego nie koryguje, nie zakrywa! nawet nie ma się co łudzić - bez korektora nic nie zdziała (-)
- Rozświetla - powiedziałabym nawet za bardzo. Moim zdaniem efekt po nałożeniu jest bardzo słaby buzia przypomina przypruszoną delikatnym brokatem, świecącą (mnie ten efekt nie zachwyca -)
- Chroni przed promieniami UVA/UVB - SPF 15 - super,że ma filtr:) (+)
Co dodatkowo zauważyłam poza tymi 5 właściwościami-
- kolor light, czyli wersja dla jasnej karnacji wcale nie jest jasna, moim zdaniem bardziej naturalna w kierunku pomarańczowym (więc porcelanowe odcienie cery niech zapomną o tym kremie)
- na mojej twarzy po kilku godzinach zaczyna okropnie się świecić! bez pudru efekt przypomina nałożony tłusty krem...
Podsumowując...
nie zachwycił mnie ten produkt niestety... raczej do niego nie powrócę tym bardziej, że na rynku pojawiło się mnóstwo odpowiedników...
Swoją drogą może możecie mi jakiś polecić?
Cena: 15 zł/ 50 ml
Dostępność: Bardzo dobra

3 komentarze:

  1. Uzywałam go i byłam zadowolona :-) Jednak kiedy poznałam inne BB kremy to jednak Garnier spał o kilka oczek na mojej liście...

    OdpowiedzUsuń
  2. Garnier to chyba ogólnie taki średniaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam tylko azjatyckie BB kremy
    tych europejskich chyba nie będę próbować
    zdecydowanie wolę podkłady i to średnio i bardzo kryjące :)

    OdpowiedzUsuń