środa, 16 października 2013

Maska do twarzy z kompleksem algowym


Obietnice producenta:
Nawilżanie jest jednym z podstawowych etapów każdej odmładzającej kuracji kosmetycznej. Maseczka algowa do twarzy BingoSpa zawiera kompleks algowy z pięciu najefektywniejszych alg i kolagen.
Maseczka BingoSpa stworzona została z ekstraktu alg Ascophyllum, Spirulina, Nori, Laminaria i Morszczyn.
Opakowanie algowej maseczki BingoSpa dostarczy Twojej skórze ekstraktu algowego 3600 mg oraz kolagenu 2400 mg.
Dzięki bogactwu odżywczych i kondycjonujących składników zawartych w algach morskich skóra jest zregenerowana, dotleniona i nawilżona, równomiernie zostają wygładzone zmarszczki. Cera nabiera promiennego wyglądu.
Moja opinia:
Zapach: delikatny, lekko mentolowy
Konsystencja: żelowa, gęsta (bardzo wygodna, nie spływająca podczas aplikacji), wydajna - niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy:)
Opakowanie: charakterystyczne dla firmy odkręcany pojemniczek z czarną zakrętką
Działanie: Jestem bardzo zadowolona z działania tej maseczki.Bardzo podoba mi się jej konsystencja - bardzo przyjemnie się "z nią współpracuje". Co do działania to zauważyłam same plusy:
+ świetnie nawilża
+ skóra po jej zastosowaniu jest miła w dotyku, delikatna
+ dobrze oczyszcza
+ widać jej pozytywny wpływ na skórę już po pierwszym użyciu (wizualnie)
+ nie pozostawia po zmyciu lepkiej warstwy
Podsumowując - jest to świetny produkt i jestem pewna, że pozostanę mu wierna:)...ba chyba rozszerzę moją kolekcję o kolejne "siostry" z tej serii. Szkoda tylko, że dostępność do nich w moim przypadku tylko internetowa:(
Cena i pojemność:120g za 10,00 zł

1 komentarz: