wtorek, 4 marca 2014

Denko luty


1.Antyperspirant Dove wersja klasyczna
kiedyś recenzowałam już Dove na blogu i zdania o nim nie zmieniam...Lubię i powracam:)
2. Isana, Krem do rąk "Kwiat pomarańczy"
recenzja klik
3. Farba do włosów Subrina
kolorek śliczny co do trwałości jeszcze nie wiem mam ją dopiero od tygodnia na włosach
4. Żel pod prysznic Joanna Sweet Fantasy Kokos
recenzja klik
5. Maseczka Efektima oczyszczająca
świetna :)recenzja już napisana... więcej nie zdradzam:)
6. Woda toaletowa Desso
zapach ładny, trwałość bardzo marna... Nie polecam:(
7. Płatki Carea
moje ulubione:) jestem im wierna od roku:)
8. Próbeczka żelu do mycia twarzy Nivea
jak na jedno użycie... całkiem niezły...

2 komentarze:

  1. Płatki Carea i u mnie w denku. Bardzo fajne, a cena przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maseczka z Efektimy to mój ulubieniec!

    OdpowiedzUsuń