wtorek, 25 lutego 2014

Marion chusteczki odświeżające Sea breeze

Niespodziewana przesyłka z akcji przeprowadzonej na fb sklepu naturalna.eu :)
Jak ja lubię takie niespodzianki:)i moja bardzo szybka recenzja produktu, który otrzymałam:)Bardzo lubię nawilżane chusteczki, a tych z Marionu jeszcze nie miałam i w sumie nawet nie wiedziałam o ich istnieniu...


Moja recenzja:)
Zapach:
bardzo przyjemny morski z domieszką czegoś mocno słodkiego
Opakowanie: bardzo praktyczna wersja"do torebki" - czyli 15 sztuk solidne zamknięcie, dość sztywne, ale to dobrze bo u mnie notorycznie się wyszarpuje (chyba jestem mało delikatna)
Działanie: Chusteczki są bardzo mocno nasączone, tak więc jedna wystarcza spokojnie do wykonania demakijażu, czy umycia dłoni.
Stosowałam do demakijażu - nie podrażniła ani twarzy, ani oczu; dobrze oczyściła, nie pozostawia żadnego filtru po zastosowaniu
Do odświeżenia dłoni - również się nadaje:) duży ukłon za sporą ilość płynu jakim jest nasączona:)
Podsumowując bardzo przyjemne w użyciu chusteczki, które chętnie zakupię nawet w większym opakowaniu:)
Cena: 2,50

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz