środa, 9 kwietnia 2014

Maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym Bingo Spa

Obietnice producenta:

Maska do twarzy BingoSpa zawiera 5% czystego oleju winogronowego oraz ujędrniający kompleks algowy. Olej winogronowy BingoSpa zawiera ok. 85% niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), a szczególnie należący do esencjonalnych kwasów tłuszczowych (EFA) kwas linolowy (72%) oraz frakcję niezmydlalną w postaci tokoferoli, fitosteroli i fosfolipidów, które tworzą strukturę błony komórkowej, regulując jej płynność i aktywność enzymów. Kwas linolowy odgrywa istotną rolę w procesach metabolicznych skóry, zaś frakcja niezmydlająca się w postaci fitosteroli wzmacnia lipidową barierę naskórka - chroni skórę przed wieloma szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: wiatrem, chłodem, promieniowaniem słonecznym i detergentami. Ujędrniający kompleks algowy poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wspomaga jej regenerację. Maska BingoSpa ze 100% olejem winogronowym polecana jest do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej.
Moja opinia:
Zapach:no niestety tu nie zachwyca, da się w nim wyczuć nutkę olejku winogronowego wymieszaną z zapachem kremu do twarzy:)do zniesienia:)
Konsystencja:
żelowa, bardzo wygodna w aplikacji i mim zdaniem wydajna (niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy) i co jest ważne w maseczkach dobrze się zmywa z twarzy, nie pozostawia żadnej niemiłej warstwy:)


Przeznaczenie: cera tłusta, mieszana i zanieczyszczona
Opakowanie: klasyczny plastikowy pojemniczek charakterystyczny dla firmy BingoSpa
Działanie:
Po zastosowaniu tej maseczki zauważyłam znaczną poprawę kondycji mojej skóry - stała się miękka, delikatna w dotyku i nawilżona:) dodatkowo ładnie zmatowiona na kilka godzin:) Tak więc jest to już moja trzecia maseczka z tej firmy i powiem szczerze...mam ochotę na kolejne:)
Polecam:)
Cena i pojemność: 12zł/120g
Dostępność: niestety w moim przypadku tylko internetowa:)Można ją kupić tutaj http://www.bingosklep.com/maska-twarzy-olejem-winogronowym-bingospa-pr-362.html

Ps. nie mogłam się oprzeć wklejeniu najnowszego plakatu reklamowego firmy:)
wybaczcie:)

2 komentarze:

  1. U mnie ta maska się nie sprawdza, po niej mam skórę strasznie lepką, nie lubię tego uczucia.

    OdpowiedzUsuń