wtorek, 1 kwietnia 2014

Wibo, Matching Foundation (Podkład dopasowujący się do koloru skóry)


Moja opinia:
Zapach:
chemiczny, nie natarczywy, ale i nie zaskakująco przyjemny określiłabym go jako "do zniesienia"
Konsystencja: mocno wodnista, wypływająca z tubki
Opakowanie: tubka wyciskana
Działanie: Odnośnie obietnic producenta:
+ rzeczywiście dobrze dopasowuje się do koloru skóry jednak ostrzegam odcień Ivory (bo takowy posiadam) nie jest mega jasny... Moim zdaniem jego kolorek podchodzi pod naturalny...
+ Nie tworzy efektu sztucznej maski
Niestety:
- słabo matuje na mojej buzi muszę go przypudrować już po godzinie!czyli słabiutko:(
- nie zauważyłam tego nawilżenia podkreślonego przez producenta
- szybko się ściera
- brudzi ubrania
- ma bardzo słabe krycie ... jakoś bardziej mi ten kosmetyk pasuje do kremu BB niż do określenia podkład...

Podsumowując słabiutki podkład... nie polecam!
Cena: 12zł / 25g
Dostępność: Rossmann

1 komentarz:

  1. Kochana ja tak na bardzo szybko :) Zapraszam do siebie na wielkie urodzinowe rozdanie! Z okazji roku istnienia bloga, wybierasz co wygrywasz, wartość rozdania to ponad 250złotych - może się skusisz? Będzie mi miło! Pozdrawiam!
    Kamila
    P.S Bardzo proszę o nie traktowanie tego komentarza jako spamu,ale jako zaproszenie - nie mam jak inaczej Ciebie o moim rozdaniu poinformować :)

    OdpowiedzUsuń