wtorek, 29 kwietnia 2014

Denko kwietniowe





1. Srebrna płukanka do włosów Delia
bardzo ją lubię i kupuję regularnie
2. Żel pod prysznic Biała glinka i migdały od BingoSpa
recenzja klik
3. Płyn micelarny Be Beauty z Biedronki
recenzja klik
4. Szampon dla dzieci Babydream
nie zachwycił mnie, włosy po nim okropnie napuszone...

5. Żel Os ananasowy
świetny zapach, dobrze spełniał swoją rolę:) uwielbiam żele pod prysznic tej firmy:)
6. Krem do rąk Natura Care
słabiutko nawilżał, zapach chemiczny, plastikowy
7. Suchy szampon Isana
mój ulubieniec, zawsze mam go w łazience:)tak w razie czego:)
8. Antyperspirant Nivea
bardzo ładny klasyczny zapach, ochrona moim zdaniem średnia:( wracam do Dove

9.Timotei with Jericho Rose Szampon Intensywna odbudowa
recenzja klik
10. Maska bananowa do włosów firmy Mila
recenzja klik
11. Nawilżający scrub Slim extreme 3D - masaż pod prysznic firmy Eveline
recenzja klik

12. Humavit drożdże w tabletkach
wracam do nich co jakiś czas, na moje włosy działają świetnie:)
13. Płatki kosmetyczne Carea z Biedronki
moje ulubione, stale je kupuję:)
14. Maseczka regenerująca Ziaja
lubię wszystkie saszetkowe maseczki tej firmy, więc na promocjach kupuję hurtowo:)

i na koniec "wyrzutki":)

- Uniwersalna kredka do makijażu Avon -kosmetyk do wszystkiego czyli do niczego! nie nadawała się ani jako cień, ani pomadka , a tym bardziej jako bronzer:( bubel okropny!

- Błyszczyk do powiek Avon - kosmetyk, który rolował się na powiece już po godzinie! tragiczna jakość, a szkoda, bo kolorek bardzo ładny:(

3 komentarze: