środa, 22 maja 2013

Nawilżający scrub Slim extreme 3D - masaż pod prysznic firmy Eveline


opis producenta:
Ekspresowa kuracja wygładzając pod prysznic:
wygładza i oczyszcza
zwiększa skuteczność kuracji wyszczuplającej
ujędrnia i nadaje skórze elastyczność
Innowacyjny, wygładzająco - nawilżający scrub opracowany przez laboratorium Eveline Cosmetics intensywnie wspomaga redukcję cellulitu oraz rozstępów. Zawiera złuszczjąco - nawilżający Cello - Peel Complex, który aktywnie usuwa zrogowaciały naskórek, oczyszcza pory i zmiękcza skórę.

Scrub pobudza ukrwienie, przez co przyspiesza redukcję cellulitu i niweluje widoczność rozstępów. Podczas masażu skóry cenne składniki wnikają głęboko działając rewitalizująco oraz stymulują odnowę komórkową.

Scrub wzmacnia działanie produktów antycellulitowych, doskonale przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych zawartych w preparatach Slim Extreme 3D.

skład:

Moja opinia:
Zapach: naturalny, pomarańczowy, intensywny, moim zdaniem bardzo przyjemny
Opakowanie: miękka tuba z "klipsem", typowa dla produktów Eveline
Konsystencja: pierwszy raz spotkałam się z taką konsystencją peelingu do ciała, bardzo gęsta, żelowa z drobinkami ścierającymi
Działanie: Uwielbiam peelingi do ciała i ten testowałam z olbrzymią przyjemnością:) Z działania Nawilżającego scrubu Eveline Cosmetics jestem bardzo zadowolona. Po pierwsze spełnia swoją podstawową rolę czyli dobrze peelinguje. Jego "ścieralność" określiłaby jako bardzo dobrą (zawiera delikatne granulki, mi przypomina " drobny piasek umieszczony w żelu"). Skóra po jego użyciu staje się dobrze oczyszczona i wygładzona oraz bardziej sprężysta w dotyku. Dobrze przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji... Podsumowując bardzo dobry produkt w dobrej cenie.

Cena: około 11 złotych
Dostępność: bardzo dobra
Produkt otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Dolinakremowa.pl. Pragnę zaznaczyć, że fakt otrzymania kosmetyku w żaden sposób nie wpłynął na obiektywność mojej recenzji.





1 komentarz:

  1. Bardzo fajna recenzja :) tylko myślę, że cellulitu on nie zwalcza :/

    OdpowiedzUsuń