piątek, 17 maja 2013

Tonik oczyszczający pory z 0,5% kwasem salicylowym ClearSkin Avon

Tonik oczyszczający pory z 0,5% kwasem salicylowym ClearSkin Avon
Opis producenta:
Łagodny tonik o działaniu odświeżającym, oczyszczającym i regulującym produkcję sebum. Preparat doskonale oczyszcza pory i matuje skórę.

Skład: AQUA, ALCOHOL DENAT, HAMAMELIS VIRGINIANA EXTRACT, GLYCERIN, POLYSORBATE 20, SALICYLIC ACID, TRIDECETH-9, SODIUM CITRATE, CITRIC ACID, QUATERNIUM-22, TETRASODIUM EDTA, PARFUM, BENZOPHENONE-2, MENTHOL, EUCALYPTUS GLOBULUS EXTRACT, ALOE BARBADENSIS EXTRACT, CI 15985, CI 42090, CI 14700.

Moja opinia:
Zapach: mało przyjemny, mocno wyczuwalny alkohol
Opakowanie: klasyczna buteleczka, zatrzaskiwana "na klips"
Działanie: Z działania tego toniku jestem zadowolona. Bardzo dobrze oczyszcza i tonizuje skórę - pomimo zawartości alkoholu nie podrażnia i nie przesusza! Nie pozostawia na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy, nie powoduje ściągnięcia. Dobrze przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych:)
Podsumowując: pomimo tego, iż nie jestem wielbicielką toników z alkoholem ten spisuje się u mnie bardzo dobrze:)Poza nieprzyjemnym zapachem żadnych wad nie zauważyłam:)
Cena: 6,90 / 125ml
Dostępność: katalog Avon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz