czwartek, 23 maja 2013

Rossmanowe kuszenie ... współprace i wygrane:)

czyli ogrom rzeczy do testowania:)
Na początek mój "mały napad na Rossmanna" oczywiście po nic konkretnego się nie wybrałam...ale tak jest zawsze:)

krem Ziaja kozie mleko - 3,69
tonik Ziaja - 3,29
płyn do demakijażu - 3,69
i zapas maseczek:) Ziaja po 0,89 (różana 1,09)
Dax -1,09
Efektima - 1,59
Soraya 1,99
Moje wygrane na blogach:) poszczęściło mi się:)

i dwie nowe współprace :)
Pierwsza z firmą Quiz Cosmetic

I druga ze sklepem http://www.beautyever.pl/
nigdy nie używałam tak naturalnych kosmetyków, półproduktów ... więc asortyment jest dla mnie absolutnie nowym polem do poznania:)Do przetestowania otrzymałam hydrolat różany... Czy miałyście z nim już jakieś doświadczenia? Zastosowań ma według opisu mnóstwo ...zobaczymy jak się sprawdzi u mnie:)

1 komentarz: