poniedziałek, 16 lipca 2012

Oj cieniutki... Garnier krem do rąk

 Krem do rąk z ekstraktem z miodu 24H Nawilżenie

 Opis producenta:
Krem do rąk Nawilżająca Pielęgnacja 7 dni wzbogacony został, po raz pierwszy w Garnierze o składnik L - Bifidus,  inspirowany probiotykami znajdującymi się w jogurtach naturalnych. L - Bifidus wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, chroniąc ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi takimi jak twarda woda, ogrzewanie, powodującymi nadmierne wysuszanie skóry.
 Lekka, szybo wchłaniająca się formuła została wzbogacona o
ekstrakt z miodu, aby ukoić Twoją skórę i ochronić ją przed przesuszeniem.


Przeznaczenie: dla skóry suchej i wrażliwej.



(na fotce moja Mika złapana na gorącym uczynku jak gryzie krem do rąk...:)
Moja opinia:
Ten krem moim zdaniem jest totalną porażką w dziedzinie nawilżania dłoni!
Na wstępie zniechęca już samo jego opakowanie - czyli odkręcana tubka...nie cierpię takiego zamknięcia w kremach ... Odkręcić jasne, ale czy ktoś pomyślał o zakręcaniu wysmarowanymi kremem łapkami...
Konsystencja - bardzo rzadka, lejąca się z tubki! Fakt szybko się wchłania i jest to jedyny plus tego kremu...
Działanie: o i tu jest największy problem, bo w ogóle  go nie zauważyłam...Nie mam bardzo przesuszonych dłoni, ale krem do rąk powinien chociaż je nawilżyć. Ten nie robi tego absolutnie - wygląda to tak: -kremujesz, wsiąka i dłonie nadal suche, a nawet wydaje mi się , że bardziej...
Zapach: przyjemny lekko czuć miodową nutkę:)
Pojemność: 75 ml
Cena :5,50
Dostępność: Tesco, Rossmann, Natura

Absolutnie nie polecam tego kremu, zawiodłam się na firmie Garnier, którą bardzo ceniłam za jakość kosmetyków...Niestety na wyprzedaży w Tesco kupiłam wszystkie 4 warianty tego kremu i teraz się  z nimi męczę...jakość mają porównywalną...

3 komentarze:

  1. miałam i leży..nie lubię go :<

    OdpowiedzUsuń
  2. no to już go nie kupię :P a powinnam wreszcie jakiś kremik kupić, ale chyba postawię na Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, nie miałam i po Twojej recenzji również go nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń