czwartek, 19 lipca 2012

Pianka Isana pachnąca brzoskwiniami

Pianka do golenia o zapachu brzoskwini działania&pielęgnacja
Opis producenta: Formuła pielęgnacyjna przyjazna dla skóry z substancjami nawilżającymi nadaje skórze podczas golenia gładkość i elastyczność. Zastosowanie: Skórę zwilżyć wodą. Przed użyciem wstrząsnąć pojemnikiem. Piankę nakładać równomiernie na skórę. Po zakończeniu golenia pozostałości pianki dokładnie spłukać. Produkt testowany dermatologicznie. Skład: Aqua, Palmitic Acid, Triethanolamine, Glycerin, Butane, Propane, Aloe Barbadensis Gel, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium-7, Tocopheryl Acetate, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, CI 16255, CI 19140
Moja opinia: Jest to pianka do której regularnie powracam:) Jest bardzo tania, ślicznie pachnie brzoskwiniami i spełnia swoją rolę. Tworzy dobry poślizg dla maszynki, nie wysusza mojej skóry i dobrze przylega na zwilżonej skórze. Tego wymagam od pianki do golenia i ta w zupełności moje wymagania spełnia. Co do wydajności jest raczej przeciętna, ale za taką cenę naprawdę mi to nie przeszkadza. Ma bardzo miły dla oka lekko różowy kolorek... Polecam Cena około 5 złotych Dostępna w Rossmanie

2 komentarze:

  1. Lubię ją, ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupuję, bo jest tania i dobra, jedyne co mnie trochę w niej denerwuje to to, że farbuje wodę na kolor brzoskwini, co wygląda po prostu niefajnie.

    OdpowiedzUsuń