wtorek, 9 kwietnia 2013

Dove Go Fresh - granat i werbena cytrynowa

Dove Go Fresh Revive - antyperspirant w sprayu o zapachu granatu i werbeny cytrynowej


opis producenta:
Dezodorant inspirowany zapachem granatu i werbeny cytrynowej. Zawiera ¼ mleczka nawilżającego oraz witaminę E, pielęgnując skórę pod pachami i zapewniając uczucie świeżości przez cały dzień.
0% alkoholu, 48h ochrona przed poceniem.
Skład: Butane, Isobutane, Propane, Aluminum Chlorohydrate, PPG-14 Butyl Ether, Cyclomethicone, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Helianthus Annuus Seed Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Octyldodecanol, BHT, Dimethiconol, Propylene Carbonate, Tocopheryl Acetate, Aqua, Propylene Glycol, Punica Granatum Extract, Phenoxyethanol, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Limonene, Linalool.
Moja opinia:
Moim zdaniem jest to jeden z najlepszych antyperspirantów jaki miałam okazję używać!
Cudnie pachnie - naturalnie, świeżo i pobudzająco...
Jest bardzo trwały - zapach wyczuwalny jest przez cały dzień.
Świetnie działa - chroni przed poceniem przez cały dzień (wybaczcie, ale testowania go przez 48h nie dałabym rady znieść...:)), nie pozostawia na ubraniach plam.
Bardzo wydajny - nie trzeba stosować go kilka razy w ciągu dnia, wystarczy raz i spokojnie daje radę:)Testowałam go lecie jak i w zimie sprawdza się świetnie.

Podsumowując POLECAM!Moje oczekiwania spełnia w 100%. Na pewno do niego powrócę:)Nie raz:)
Cena: około 12 złotych
Dostępność: bardzo dobra wszystkie większe drogerie:)

3 komentarze:

  1. Ja mam obecnie antyperspirant dove, ale w kulce, używałam także w sprayu, ale u mnie się tak dobrze nie sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Dave Go Fresh :) zgadzam się z Twoją opinią :) aktualnie używam właśnie tego :)

    OdpowiedzUsuń