czwartek, 18 kwietnia 2013

Pilomax - Henna Wax Blond

Pilomax, Henna Wax Blond (Regenerująca maska do włosów jasnych)

Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Cetrimonium Chloride, Lawsonia Inermis (Henna) Extract, Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract, CI 19140.

Moja opinia:
Zapach: wyraźny, kosmetyczny (kojarzy mi się z jakimiś perfumami), przyjemny
Konsystencja: gęsta, typowa dla maseczek, nie spływa z rąk
Opakowanie: plastikowy pojemniczek, odkręcany
Wydajność: w moim odczuciu nie jest wydajna sporo trzeba jej nałożyć, aby pokryć całe włosy i skórę głowy
Działanie: Jest to bardzo powiedziałabym specyficzna maseczka do włosów. Zgodnie z zapewnieniami producenta dobrze nawilża i regeneruje (używałam jej raz w tygodniu pod czepkiem na około godzinę). Dużym plusem jak dla mnie jest to, że nakładamy ją na skórę głowy i włosy - i nie obciąża, ani nie powoduje szybszego przetłuszczania.
Efekt po spłukaniu jej z włosów jest inny niż w przypadku masek, których obecnie używam - włosy nie są leiste i nie rozczesują się tak gładko jak w przypadku masek Kallosa , czy Mila. Owszem nie plączą się, ale rozczesywanie nie idzie już tak błyskawicznie. Natomiast gdy już włosy wyschną są bardzo miękkie, odżywione i podatne na układanie.
Czy działa przeciw wypadaniu włosów? Tego nie zauważyłam, przy opakowaniu jakie otrzymałam 70g, które wystarczyło mi na 5 razy:)
Podsumowując: bardzo przyjemna maseczka, którą warto wypróbować:)

Cena: 19,90zł / 240g

2 komentarze:

  1. DMDM Hydantoin - czyli formalina, cóż jej skład jest średni na drugim miejscu alkohol i formalina.
    Jeśli dobra maska to z olejkami jakimiś typu Ives Rocher z olejkiem jojoba i ze słodkich migdałów,
    Garnier ultra Doux z olejkiem awokado i masłem karite, albo z Alterry z granatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wciąż szukam idealnej maski...;/



    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział... :)

    OdpowiedzUsuń