sobota, 24 listopada 2012

Ach ten Rossmann...

Akcja sklepów Rossmann - 40% na kolorówkę...
niby po nic konkretnego się nie wybierałam (bo od kolorówki kosmetyczka już pęka), ale jak zobaczyłam jakie cuda mogę nabyć za grosze nie mogłam się powstrzymać... i uległam...
- puder matujący Miss Sporty 001 za 6,99
- pomadka Wibo nr 05 za 5,15
- cień do powiek Miss Sporty 108 Romance za 4,19
- lakier do paznokci Miss Sporty 343 za 3,19




Biorę udział w rozdaniach do których udziału również zapraszam:
http://juicybeautystar.blogspot.com/2012/11/rozdanie-rozdanie.html

http://kr00pka.blogspot.com/2012/10/witajcie-taaaak-w-koncu-mam-aparat.html

7 komentarzy:

  1. Chyba dopiszę do listy ten puder :)

    Szkoda, że dali tę promocję pod koniec miesiąca :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam, aż skończy się promocja w Rossmanie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie nic nie kusi, na szczęście ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam za dużo kolorówki już, ale też się skusiłam na parę rzeczy z tej promocji :P

    OdpowiedzUsuń
  5. U wszystkich Rossmanowe zakupy teraz :)

    OdpowiedzUsuń