sobota, 3 listopada 2012

Nowe współprace:)

Nowe współprace:)
czyli to "co tygryski" lubią najbardziej:)
Pierwsza Od Firmy Bingo:)
- balsam kokosowy do dłoni
- maska do twarzy z olejem sojowym
- serum do ciała papaja z czekoladą
czyli to
I od firmy Safira:)
- oczyszczający krem do twarzy
- masło kakaowe do ciała
- i ostatni kosmetyk, który pomyłkowo otrzymałam (pozostałe do testowania mogłam sobie sama wybrać)wybrałam c prawda inne serum z tej serii, a przysłane zostało to - serum pogrubiające i unoszące włosy u nasady...

6 komentarzy:

  1. Gratuluję współprac, szkoda tylko że firma się pomyliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. balsam kokosowy - mam nadzieję, że pachnie prawdziwym kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję.
    zapraszam do mnie na nowe recenzje

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam, że bierzesz udział w rozdaniach i pomyślałam, że te moje mogłoby cię zainteresować. http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html Do wygrania jest wybrana para butów ze sklepu Renee. Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie to masło kakaowe :)

    OdpowiedzUsuń