wtorek, 13 listopada 2012

Żurawinowy przyjemniaczek:)

Hej:)
dzisiaj przychodzę z recenzją Żelu pod prysznic Joanna Naturia z żurawiną.

Opis producenta:
Żel pod prysznic o świeżym owocowym zapachu zapewnia doskonałe odprężenie i oczyszczenie ciała. Specjalnie opracowana receptura zawiera ekstrakt z żurawiny, który działa nawilżająco i odświeżająco.
Dostępne w 5 wersjach zapachowych:
- mango i papaja,
- wiśnia i porzeczka,
- żurawina,
- melon i awokado,
- aloes i limonka,
- grapefruit i pomarańcza,
- gruszka.
Moja opinia:
Bardzo lubię owocowe, przyjemnie pachnące żele pod prysznic więc ten kosmetyk przypadł mi bardzo do gustu.
Zapach: prześlicznie pachnie żurawiną, bardzo naturalnie bez chemicznych naleciałości:)
Konsystencja: typowo żelowa, nie za rzadka:) nie "ucieka z rąk"
Działanie: żel bardzo dobrze myje nasze ciało, dobrze się również pieni:)nie przesusza skóry i nie powoduje żadnych alergicznych skutków ubocznych... Skóra jest dobrze oczyszczona i przygotowana na pozostałe zabiegi kosmetyczne...
Jedyny minusikiem tego produktu jest to, że niestety cudny żurawinowy zapach znika podczas osuszania ciała i jest niewyczuwalny na skórze... szkoda... Mimo to jestem bardzo zadowolona z tego żelu i na pewno kupię go jeszcze nie raz!
Polecam!

pojemność 300 ml
cena około 6 zł


Biorę udział w rozdaniu:

http://minthairr.blogspot.com/2012/11/mikoajkowe-mini-rozdanie.html

4 komentarze:

  1. Herbal Essences ma identycznie wygladajacy szampon,bodajże też żurawinowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego ich szamponu jeszcze i powodzenia w rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie żele pod prysznic znikają w zastraszającym tempie, więc możliwe że i ten trafi do mojej łazienki :)

    OdpowiedzUsuń