piątek, 16 listopada 2012

Zakupy i nowa współpraca


Hej:)
wczoraj odwiedziłam Drogerię Natura niby tylko po maseczki Marion, ale na tym się nie skończyło...jak zwykle...
Oto co kupiłam:
-oczywiście wspomniane maseczki Marion po 1,99
i
- maseczki do twarzy Perfecta Mama przecenione z 1,99 na 0,99 (kto by się nie skusił)
-krem do rąk cytrynowy glicerynowy za 1,49
- szampon Bambi dla mnie i synka za 2,49
- tusz Sansique za 4, 49



Wczoraj odwiedził mnie kurier z bardzo miłą przesyłką od firmy Pharmatheiss Cosmetic, a w niej same cudeńka o zapachu granatu...już wczoraj zrobiłam pierwsze testowanie:)
W skład zestawu, który otrzymałam wchodzą:
-krem do rąk
- masło do ciała
-żel pod prysznic
- krem do twarzy




1 komentarz:

  1. Gratuluję współpracy;D
    fajne kosmetyki dostałaś

    OdpowiedzUsuń