wtorek, 29 stycznia 2013

Czarna rzepa - szampon firmy Barwa

Barwa, Barwa Ziołowa, Szampon czarna rzepa do włosów osłabionych z tendencją do łupieżu

Opis producenta:
Szampon do włosów osłabionych z tendencją do łupieżu. Zawiera naturalny ekstrakt z czarnej rzepy, który pielęgnuje włosy osłabione i zapobiega powstawaniu łupieżu. Regularne stosowanie poprawia kondycję włosów, wzmacnia je i nadaje im jedwabistość, połysk i zdrowy wygląd.
Kosmetyk przebadany dermatologicznie.

Skład: Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Cocamide DEA, PEG-75 Lanolin, Sodium Chloride, Cocamidopropylamine Oxide, Hydrolyzed Keratin, Propylene Glycol, Raphanus Sativus Extract, Citric Acid, Parfum, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, 2-(4-tert-Butylbenzyl)propionaldehyde, d-Limonene, CI 19140, CI 42080. (16.10.2009)
Moja opinia:

Zapach: wyczuwam w nim rzepę, ale moim zdaniem pachnie bardziej ziołowo, przyjemnie

Konsystencja: leista, wodnista, łatwo "ucieka z rąk"

Opakowanie: plastikowa buteleczka , bez dozownika

Działanie: Jest to już moje trzecie opakowanie tego produktu...czyli coś w nim jest:)
Jest to szampon, który bardzo dobrze się pieni i doskonale myje włosy. Po jego użyciu włosy są dokładnie oczyszczone, niestety bardzo plącze włosy i bez dobrej odżywki jest problem z rozczesaniem. Ja doceniam ten produkt za dokładne zmywanie oleju z włosów. Według mnie jest idealny do tego celu... Dlatego kupuję go regularnie. Dodatkowo nie zawiera silikonów i jest bardzo tani.
Cena: około 4 złotych
Dostępność: małe drogerie, Tesco
Pojemność: 250 ml
Podsumowując do zmywania olejów i dokładnego oczyszczania włosów bardzo polecam:)

4 komentarze:

  1. stary ale jary;) ja też nim zmywałam wielokrotnie oleje, sprawdza się świetnie, tylko to plątanie włosów... ale rekompensuje to cena;) Ja lubię bardziej pokrzywę, zapach rzepy mnie drażni

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie miałam żadnego szamponu z czarnej rzepy
    muszę do nich wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nigdzie nie ma tych szamponów

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie miałam tego szamponu, muszę go sprawdzić na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń