poniedziałek, 14 stycznia 2013

"Saga kokosowa" cd...Ziaja - Krem do rąk

Ziaja kokosowa krem do rąk, czyli mojej "kokosowej sagi kosmetycznej" ciąg dalszy:)
Opis producenta:
"Aktywnie pielęgnuje skórę narażoną na częsty kontakt z detergentami, wrażliwą na wiatr, mróz i zmiany temperatury. Regeneruje skórę zniszczoną nadmiernym opalaniem, również w solarium. Wyraźnie zmiękcza oraz wygładza skórę dłoni. Wzmacnia paznokcie, zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania.
Zawiera:
- lipidy z orzecha kokosowego - podobne do substancji zawartych w skórze, zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka; źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6 niezbędnych do prawidłowego odżywienia i nawilżenia skóry,
- olej Canola - bogaty w fitosterole i tokoferole, odżywia i zmiękcza naskórek, posiada naturalny system autooksydacji, neutralizuje wolne rodniki, chroni przed szkodliwym wpływem UV oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.
Zapach mleczka kokosowego zapewnia przyjemne uczucie świeżości i podnosi komfort stosowania"
Skład: Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Isopropyl Myristate, Steareth-2, Canola Oil, Steareth-21, Hydrogenated Coco-Glycerides, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Sodium Polyacrylate, Stearic Acid, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparben, Butylparben, Ethylparben, Propylparben, Isobutylparben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Coumarin. (04.04.2009)
Moja opinia:
Zapach: jako wielbicielka zapachu kokosowego stwierdzam, cudny:) nie chemiczny, naturalny
Konsystencja: gęsta, balsamowa, dobrze się wchłania , nie pozostawia tłustej warstwy
Opakowanie: wygodna, twarda tubka, zamykana na "klips" (czyli nie muszę się męczyć z zakręcaniem nakremowanymi łapkami - dla mnie duży plus)
Działanie: Krem jak już wspomniałam bardzo ładnie pachnie, szybko się wchłania i jest dostępny w rozsądnej cenie, czyli te aspekty jak najbardziej na plus. Ale... no właśnie, rzeczywiście zmiękcza oraz wygładza skórę dłoni zaraz po aplikacji, niestety efekt utrzymuje się tylko do następnego mycia rąk... szkoda:( Sam w sobie kosmetyk bardzo przyjemny w użyciu, jeśli ktoś potrzebuje lekkiego nawilżenia to będzie mu odpowiadał:)Na mocną regenerację niestety nie można liczyć. Wpływu na kondycję paznokci nie zauważyłam. Ja zakochana w kokosowym aromacie i tak mam ochotę na kolejne opakowanko:)tak do torebki... rozumiecie prawda?:)
Cena: ok. 5zł / 80ml
Dostępność: bardzo dobra, widziałam go zarówno w Rossmanie jak i małych drogeriach

5 komentarzy:

  1. ja mam maskę do rąk kokosową uwielbiam ją;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam kokosowe zapachy:) a Ziaja ma świetne kosmetyki z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, ale na aktualny stan moich dłoni byłby za słaby ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy krem zacznie się kończyć, wtedy tuba traci na swojej poręczności, bo nie sposób wydusić z niej kosmetyku :| ale zapach jest faktycznie przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam aktualnie kozie mleko, ale kokos też ślicznie pachnie.

    Obserwuję jako koleżanka z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń