wtorek, 1 stycznia 2013

Maska do twarzy BingoSpa ze 100% olejem sojowym

Opis producenta:
Maska do twarzy BingoSpa zawiera 4% czystego oleju sojowego oraz ekstrakt algowo - roślinny.
Olej sojowy BingoSpa zawiera 15% nasyconych kwasów tłuszczowych, kwas linolowy, olejowy, palmitynowy, bogaty jest również w witaminę E i naturalną lecytynę.
Olej sojowy jest doskonałym emolientem odbudowującym naturalną barierę ochronną skóry oraz dzięki zawartości kwasu linolowego, przywraca skórze właściwy poziom nawilżenia.
Olej sojowy jest dobrze wchłaniany przez skórę, chroni ją przed utratą wilgoci.
Kompleks roślinno - algowy wspomaga regeneracyjne i ujędrniające działanie maski.
Maska Bingo Spa ze 100% olejem sojowym polecana jest dla skóry tłustej, mieszanej, ze skłonnościami do łojotoku, zanieczyszczonej i wrażliwej.
Skład: Aqua, Glycerin;Glycine Soja (Soybean) Oil, TEA, Acrylates/Steareth-20 Martacylathe Copolymer,Propylene Glycol, Aqua,Echinacea Angustifolia Extract, Centella Asiatica Extract, Trigonella Foenum-Graecum extract, Carbomer,Propylene Glycol, Parfum, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Metylisothiazolinone, Ethylparapen, Metylparaben, Propylparaben
Opakowanie: wygodne typowe dla produktów firmy Bingo, palstikowe z odkręcanym wieczkiem
Konsystencja: pierwszy raz spotkałam się z tak bardzo żelową konsystencją maseczki do twarzy, nie spływa z rąk podczas aplikacji i dobrze się rozprowadza
Zapach: ciężki do opisania, delikatny, absolutnie nie chemiczny...
Działanie: Maseczka dzięki żelowej konsystencji bardzo łatwo aplikuje się na twarz. Po nałożeniu nie zasycha, ani nie zmienia konsystencji. Moim zdaniem daje na początku lekkie uczucie chłodu...Produkt dobrze się zmywa z twarzy za pomocą ciepłej wody. Nie pozostawia żadnego filtru, ani uczucia ściągnięcia. Na mojej twarzy zaobserwowałam bardzo przyjemne nawilżenie i jednocześnie matowanie skóry. Czyli efekt jaki cerze mieszanej bardzo odpowiada:)
Podsumowując mi maseczka bardzo odpowiada i chętnie wypróbowałabym inne warianty...
Cena: 12 złotych
Pojemność: 120g
Dostępność: jak zwykle z produktami Bingo jest problem...
Dziękuję firmie BingoSpa za udostępnienie mi produktu do przetestowania. Pragnę zaznaczyć, że fakt otrzymania kosmetyku w żaden sposób nie wpłynął na obiektywność mojej recenzji.

3 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy, ale u mnie brak systematyczności jeżeli chodzi o takie maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego ich produktu, żałuję że nie są dostępne w drogeriach

    OdpowiedzUsuń