piątek, 11 stycznia 2013

Pharmatheiss Granatapfel masło do ciała


Opis producenta:
Granatapfel ujędrniające masło do ciała to unikalna kombinacja efektywnych substancji czynnych dla jędrnej, wypielęgnowanej skóry: wyciąg z owocu granatu w połączeniu z aktywnym kompleksem z kofeiny i Coleus Forskohlii ujędrnia skórę. Toskańska oliwa z oliwek tłoczona na zimno oraz masło Shea intensywnie ją pielęgnują.
Ujędrnia skórę na 3 sposoby:
1. Ujędrnia całe ciało
2. Przeciwdziała oznakom przedwczesnego starzenia się skóry
3. Sprawia, że wrażliwa, sucha skóra staje się miękka i milsza w dotyku
Nie zawiera parabenów, oleju silikonowego i parafinowego.
Moja opinia:
Opakowanie:odkręcany plastikowy pojemniczek, praktyczny
Konsystencja: moim zdaniem typowo "maślana" konsystencja - gęsta, nie spływająca z rąk
bardzo treściwa, dobrze się wchłania
Zapach: typowy dla całej serii naturalnego granatu, bardzo przyjemny:)Długo utrzymuje się na skórze
Działanie: Masło bardzo dobrze się wchłania i ma gęsta konsystencję (czyli cechy, które bardzo lubię w kosmetykach do pielęgnacji ciała). Po zastosowaniu skóra staje się mięciutka, miła w dotyku i dobrze wypielęgnowana. Dodatkowo ślicznie pachnie. Kosmetyk nie pozostawia na skórze tłustej warstwy, dlatego nie trzeba czekać na wchłonięcie i dopiero się ubierać:) Dodatkowy plusik dodaje za bardzo dobry skład, a w nim masło shea czy oliwa z oliwek:)
Pojemność i cena: 300 ml/ 78 złotych (no powiem szczerze cena mnie przeraża!)
Dostępność: w aptekach (widziałam całą serię w kilku, więc dość dobra dostępność)
Podsumowując sam w sobie kosmetyk warty uwagi, ale przez wzgląd na tak wysoką cenę raczej nie nabędę go ponownie:(

Dziękuję firmie Pharmatheiss za udostępnienie mi produktu do przetestowania. Pragnę zaznaczyć, że fakt otrzymania kosmetyku w żaden sposób nie wpłynął na obiektywność mojej recenzji.

Biorę udział w rozdaniu:)
http://tusziwanilia.blogspot.com/2013/01/urodziny-bloga-i-rozdanie.html

1 komentarz:

  1. Strasznie mnie zaciekawiłaś tym masełkiem, nie spotkałam się jeszcze z nim :D

    OdpowiedzUsuń